Kaç Kişi Çevrimiçi

Şu anda 26 ziyaretçi çevrimiçi

Anket

CENGİZ PALA'NIN 5 YIL BOYUNCA SİZİ EN ÇOK RAHATSIZ EDEN İCRAATI NE OLDU?
 
GARGILI, "ARTIK EMİRDAĞ İLE İLGİLİ HİÇBİR ORGANİZASYONDA YER ALMAYACAĞIM" DEDİ
Salı, 01 Mart 2011 15:42
Geçtiğimiz yıl ve bu yıl Afyonkarahisar'da düzenlenen Emirdağlı'lar Gecesi'nin organizasyonunu yapan Cüneyt Gargılı Cumartesi günü yapılan geceyle ilgili bir yazı kaleme aldı. Yazısında gece ile ilgili konuşmayacağını belirten Gargılı "bundan böyle Emirdağ ile ilgili hiçbir organizasyonda da aktif olarak yer almayacağım" dedi. İşte Gargılı'nın o yazısı : "Biliyorum ki; bu yazı bir çoğu tarafından merakla bekleniliyor.
Aslına bakarsanız söylenecek fazlaca söz yok.
Oldu ve bitti.
Elbette ki bu gecede de, geçtiğimiz gece gibi hatalarımız oldu
hata yapmamak için elimizden geleni yaptık ama ne fayda
insanız hata yapıyoruz.
Bundan dolayı gece ile ilgili konuşmayacağım.
Aslına bakarsanız hiç konuşmayacağım, bu yazı gece ile ilgili
ilk ve son yazımdır.
Elimden geldiği kadarı ile çalıştım ve çabaladım.
Bu çalışmalarımda bana yardım eden başta Elvan Durmaz, Can Yardımcı
Volkan Yıldırım´a sonsuz teşekkür ediyorum.
Yazımın sonunda bundan böyle Emirdağ ile ilgili hiç bir organizasyonun
içinde aktif olarak bulunmayacağımı dile getiriyor,
Saygılar Sunuyorum...."

Yorumlar
Yeni Ekle Ara
Mert Dukan  - GECE AKP'nin şowu oldu.   |2011-03-04 21:51:25
Gecen yılda gece AKP nin şovu oldu.Bu sende aynı.Esat erenoğlunun anısına yapılıyor madem,Esat erenolu'nun kızı da ordaydı. Kızını neden konuşturmadılar.Arkadaşı Halil Erenolu'nu
neden Konuşturmadılar.Slayt gösterisinde Yılmaz Büyükerşen çıkınca neden slaytı kestiler.?Davetli olarakgelenlerin%90 Ak parili idiler.Emirdağlılar Gecesimi idi?Yoksa AKpartinin mitingimi
idi.Neden bu geceye Ak parti dışından cağırmadılar. Gece Emirdağlılar gecesi değil de Ak partililerin gecesi oldu.Çok masalar boştu. Çok Emirdağlı katılmadı. Neden Akp nin şovu olacak
diye çok Emirdağlı bu geceye katılmadı.
Mert Dukan
cabbar  - Cabbar'dan inciler.   |2011-03-04 16:55:07
İnsanın inanansı gelmiyor, yaaaa sizler ne sağlıksız insanlarsınız anlamış değilim.Fesat'lık, çekememezlik,ve ben neden yapamıyorum dürtüsü.İşiniz gücünüz
leş kargaları gibi,
bulduğunuz her şeye saldırmak. Bence Gece güzel oldu. Ben de izledim sizler gibi. Sadettin Saran gibi Halil Mutlu ve Ersoy Ulubey karakterini canlandıran Ümit Bey gibi insanların orda olması
her şeyden önce Emirdağın önemini Bürokrasi yönünden bir kat daha artırdı.Gecenin sonunda bir de okul sözü alındı. Esat Hocanında ismini bir kez daha dünyaya duyuruldu.
Daha ne olacak
yiğitler, siz ne bekliyorsunuz. Neymiş efendim para kalmadı falan filan. Size ne adam yapmış kar eder zarar eder.Konuşmayacağım diyosa bir bildiği vardır elbet. Belli ki konuşursa çok
insan lafın altında kalacak.
Saygı duymak lazım değilmi?
emirdag seveni  - 26 şubat rezalet gecesi   |2011-03-04 10:16:45
selamün aleyküm değerli okuyucular.rezalet gecesi dedim. çünkü sunumda hatalıydı cüneytoraya iyi bir sunucu tutulabilirdi.cüneyt ne anlasın sunuculuktan.saat 21.00 den sonuna kadar tv nin
başından ayrılmadan geceyi izledim.bence elle tutulur bi taraı yoktu.cüneyt ben konuşmam diyor demekki yeterli kadar rant ve gelir elde edemedi.şayet kazancı fazla olaydı.ertesi gün
manşatlerde sayfa sayfa açıklama yapardı. geceye daha 2 ay varken şovuna başlamıştı. emirdağ sevdalısıydı b.r gecede sevdası nasıl oldu da bitti ben anlayamadım.geçen yılki gecede de
şov yapmıştı. çarşaf çarşaf ünlülerin zenginlerin profları isimleri günlerce gazetesinde yayınlanmıştı. bu isimlerin kaç tanesini emirdağına getirdi. yada kaç tanesi 2010 yılında
emirdağına geldi. yada kaç tanesiemirdağına yatırım yaptı. bu yadaları çoğaltmak mümkün.demekki cüneyt geceden rant elde edemeyince 2.si düzenlenen emirdağlılar gecesi böylece tarihe
karışmış oldu.yani kısacası ben gecede para kazanamadım rant elde edemedim. ben küstüm gece mece düzenlemiyorum arkadaş demek istiyor arkadaş.bu kadar protokol ve geceye emirdağından
katılan arkadaşlar sus pus hiç birinden bi açıklama yok.vay emirdağım vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.HOŞÇAKALIN SEVGİLİ EMİRDAĞLILAR.
Anonim  - YAZIKLAR OLSUN SIZE   |2011-03-03 23:48:50
UTANMADAN ADAMI CUNEYTI ELESTIRIYORSUNUZ.SIZIN ISINIZ GUCUNUZ YOK MU? 3 KOYUNU GUDEMEYEN INSANLAR BUGUN KALMIS GECEYI ELESTIRIYORSUNUZ.BILMEM SU BU RUMUZU ILE .EMIRDAGDA ELINIZ BOS YAZIP
CIZIYORSUNUZ.DAHA IYISINIMI BUYUGUNU MU GUZELINI MI YAPINDA GORELIM.YOK YAPAMAZSINIZ.ERENOGLU GECESI DEGILMIS YETERINCE ANILMAMIS FALAN DA FILAN.BAKINIZ BU GECEYDI MEVLUT GECESI CENAZE EVI
DEGILDI.OYLE ISE SEVENLERI HERKESI TOPLASIN BIR MEVLUT VERSIN.HODRI MEYDAN KIZMA KARDAS BURASI EMIRDAG IS YAPANI ISTEMEZLER.BURDA PARTI DEGISTIREN YON DEGISTIREN KUBILAYLAR VAR BI DE ESKI AYAR
KAFALAR.
EMIRBABA   |2011-03-03 14:02:26
Gece emirdagla ilgili sitelerde yeterince yer almadi.Geceye beklenen katilim olmadimi?Geceyle ilgili bir hosnutsuzluk var gibi,ama kimse konusmuyor.Cuneyti kim kusturdu,,birileri yine cammi devirdi?
halk meclisi  - katliamı yap ve çekil   |2011-03-03 02:33:59
acaba fazla paramı artmadı?
sponsorlar paramı vermedi?
geceye itibarmı yok?
belçikadan neden siyasiler katılmadI?
Belediye Başkanımı sorun?
bak arkadaş yaparken yapıyorsun Emirdağın
önüne bir taşta siz koydunuz bişey söyleme ye gerek yok diyip açıklama yapmamak bu Emirdağlıya yapılan ayıptır.ama bu işin gerçek yüzünü çok yakında anlarız
yok yaa   |2011-03-02 17:40:13
demeee
yusufaslanlar  - olmadi   |2011-03-02 10:47:31
neye kader neye kismet bukadar cabuk havlu atmak olmadi hani emirdag sevdalisiydik sizi o gecede bir defa kusturmusler ya avrupadaki emirdagliyi 40 senedir kusturduler isde sonuc yillarin kazasi bugun
hizla koy olmaya ilerliyor bunun sebebi sadece ve sadece LAFLA emirdag sevdalisi olmak?